Nuri Seferi: Ndeshja e ardhshme ne muajin Prill ne Shqiperi


Për Tiranën do të ishte Evenimenti më i madhë dhe më i rëndësishëm sportiv i të të gjitha kohërave, ndërsa për Nuri Seferin do realizohej një ëndërr e madhe! Fjala është për një duel të mundshëm të Nuri Seferit në muajin Prill në Tiranë. Duket se kjo gjë tani është vendosur, Tirana po bëhet gati për sportistin më të suksesshëm që garon me Flamuri Kuq e Zi, NURI SEFERI.
Sipas një debati që u bë para ca netësh në TOP CHANNEL "Proçesi sportiv" u bë e kjartë se Tirana dhe Shqipëria më në fund e ka kuptuar kush është sportisti më i famshëm i saj dhe më në fund e kanë ftuar atë dhe do i japin përkrahje që të lufton në kryeqytetin shqiptarë. 
Kampi i Nuri Seferit akoma nuk jap informacione të hollësishme, por sipas Luan Dreshaj është e saktë se Seferi në muajin Prill do të lufton në palestren "Asllan Rusi" në Tiranë dhe është e saktë se do ta ketë një luftë 12 raundshe shumë të rëndësishme, por nuk mund të përmendet emri i kundërshtarit edhe ca ditë.
Ky do të ishte dueli i 40 profesionist për Tysonin shqiptarë NURI SEFERI i cili për momentin mbanë vendin e tretë në botë në kategorinë Cruiserweight.